ترمومتر غیرتماسی دیجیتال بیورر FT65

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ویژگی: اندازه گیری دمای سطوح،ترمومتری،دما سنجی،تب سنجی در... تکنولوژی اندازه گیری دما به روش مادون قرمز آلارم تصویری دما : شکلک های راهنما اندازه گیری و نمایش به سانتی گراد و فارنهایت تب سنجي دقیق از گوش،تب سنجی سریع و راحت از پیشانی دماسنجی سطوح بدون خطر آلایندگی جیوه و مسمومیت های ناشی از جیوه قابلیت ضد عفونی کردن دستگاه دکمه عملکرد اتوماتیک خاموش کار با باتری قلمی محصول پزشکی موقعیت اندازه گیری-پیشانی موقعیت اندازه گیری-گوش صدای هشدار برای درجه حرارت بالا 10 جایگاه حافظه نمایش دما در صفحه نمایش (° C / ° F) اندازه گيري دماي اجسام ساخت آلمان و دارای استاندارد اروپا
4,040,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دماسنج ديجيتالي FT65 که توسط شرکت «بيورر» (Beurer) توليد شده است، مي‌تواند براي اندازه‌گيري دماي بدن و محيط به‌کار رود. اين محصول داراي يک سري است که با نزديک قرار دادن آن نسبت به گوش، پيشاني و سطوح مي‌توان دماي آن‌ها را اندازه‌گيري کرد. همچنين FT65 به سيستم خاموشي خودکار مجهز است که دماسنج را پس از مدت زمان کوتاهي استفاده نکردن خاموش مي‌کند؛ ويژگي‌اي که به طول عمر دستگاه مي‌افزايد. براي اندازه‌گيري دماي سطوح و مواد مايع بايد همانند اندازه‌گيري دماي بدن دماسنج را نزديک آن‌ها قرار داد. بالا بودن دماي بدن از حد طبيعي توسط سيستم هشدار دماي غير مجاز اعلام مي‌شود تا فرد را از بروز تغييرات در وضعيت سلامت بدن آگاه کند. براي FT65، 10 حافظه در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن مي‌توان به تصوير کلي از تغييرات دماي بدن دست يافت.همچنين اين محصول داراي نمايش‌گر تاريخ و زمان و صفحه نمايشگر بزرگ است که استفاده از دماسنج را آسان‌تر مي‌کند.

ویژگی
اندازه گیری دمای سطوح،ترمومتری،دما سنجی،تب سنجی در کسری از ثانیه
تکنولوژی اندازه گیری دما به روش مادون قرمز
آلارم تصویری دما : شکلک های راهنما
اندازه گیری و نمایش به سانتی گراد و فارنهایت
تب سنجي دقیق از گوش،تب سنجی سریع و راحت از پیشانی
دماسنجی سطوح
بدون خطر آلایندگی جیوه و مسمومیت های ناشی از جیوه
قابلیت ضد عفونی کردن دستگاه
دکمه عملکرد اتوماتیک خاموش
کار با باتری قلمی
محصول پزشکی
موقعیت اندازه گیری-پیشانی
موقعیت اندازه گیری-گوش
صدای هشدار برای درجه حرارت بالا
10 جایگاه حافظه
نمایش دما در صفحه نمایش (° C / ° F)
اندازه گيري دماي اجسام
ساخت آلمان و دارای استاندارد اروپا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...