فشارسنج همراه آدابتور بازویی BM40

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ویژگی: اندازه گیری کاملا اتوماتیک از بازو صفحه نمایش بزرگ ال سی دی ارسال سیگنا "خطا" برای مشاهده و تصحیح عم... دارای رده بندی مورد تایید انجمن جهانی WHO دارای قابلیت تشخیص انحراف از معیار عملکرد استاندار... محصول رده بندی پزشکان دارای جایگاه حافظه مجزای :دو کاربره هر کاربر 60 حا... مناسب دور بازوی 22 تا 35 سانتی متر دارای آدابتور دارای عملکرد خاموشی خودکار : جلوگیری از اتلاف انرژ... دارای 4 عدد باتری قلمی و کیف حمل محصول به انضمام آ... دارای نمایشگر ویژه نمایش عمر باتری محصول کشور آلمان
778,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فشارسنج ديجيتالي BM40 از کمپاني بيورر از نمونه هاي بازويي اين برند نامي آلماني است که در توليد دستگاه هاي سلامت و بهداشت يکي از برترين‌ها در تمامي دنيا بشمار مي‌آيد.اين مدل قابليت ذخيره‌ي اطلاعات تا 60 تست را داشته و براي 2 کاربر مختلف دارد. همچون بسياري از فشارسنج‌ها علاوه بر محاسبه‌ي فشارخون بر روي مانيتور، قابليت نمايش ضربان قلب نيز در وجود دارد و داراي سيستم خاموشي خودکار پس از مدتي استفاده نکردن است.BM40 با طراحي و رنگ بسيار زيبا و با صفحه نمايش بزرگ و خوانا تبديل به گزينه اي ايده آل براي افرادي شده که به سلامت خود و کيفيت محصول توجه بسياري دارند.همانطور که بسياري از افراد مبتلا به بيماري فشارخون در جريان هستند فشارسنج‌هاي بازويي به نسبت فشارسنج‌هاي مچي از دقت بالاتر و درصد خطاي کمتري برخوردار است و به فرد امکان کنترل دقيق‌تري از شرايط خود مي‌دهد. در چنين افرادي با اين نوع بيماري مراقبت و کنترل در درجه‌ي اول اهميت قرار دارد و نمي‌توانند با خريدي بي دقت سلامت خود را به خطر بيندازند.

ویژگی
اندازه گیری کاملا اتوماتیک از بازو
صفحه نمایش بزرگ ال سی دی
ارسال سیگنا "خطا" برای مشاهده و تصحیح عملکرد
دارای رده بندی مورد تایید انجمن جهانی WHO
دارای قابلیت تشخیص انحراف از معیار عملکرد استاندارد قلب آریتمی
محصول رده بندی پزشکان
دارای جایگاه حافظه مجزای :دو کاربره هر کاربر 60 حافظه
مناسب دور بازوی 22 تا 35 سانتی متر
دارای آدابتور
دارای عملکرد خاموشی خودکار : جلوگیری از اتلاف انرژی
دارای 4 عدد باتری قلمی و کیف حمل محصول به انضمام آدابتور
دارای نمایشگر ویژه نمایش عمر باتری
محصول کشور آلمان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...