ضدعفونی کننده کولونیا ایوب صبری یاسمن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: ضد عفونی کننده قوی مناسب دست و صورت و بدن خوشبو کننده رایحه لیمو حاوی مواد کاملا طبیعی ساخت کشور ترکیه برندایوب صبری درصد الکل70 درصد حجم400 میلی
13%
85,000
74,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هیچکس نمی تواند نقش بهداشت دست ها و صورت را در پیشگیری از ابتلا به بیماری ها کتمان کند. بر اساس تحقیقات هر ساله 2 الی 3 میلیون نفر در دنیا به دلیل بیماری های ویروسی و واگیردار جان خودشان را از دست می دهند؛ که مطالعات نشان می دهد شستن و ضد عفونی کردن دست ها می تواند ابتلا به این بیماری ها را تا 50 درصد کاهش دهد.کولونیا ایوب صبری  (Eyup Sabri)  با فرمولاسیون حاوی الکل و اسانس خوشبو کننده لیمو، یک محصول بسیار با کیفیت برای ضد عفونی کردن و از بین بردن میکروب ها و ویروس های ناقل بیماری است. این محلول یکی از بهترین محصولات برای ضد عفونی کردن دست ها هنگام شیوع بیماری های واگیردار (مانند آنفولانزا، کرونا و…) در بیرون از منزل و زمانی که به آب و صابون دسترسی ندارید، به شمار می رود.از ویژگی های خوب کلونیا ایوب صبری می توان به عطر و بوی شگفت انگیز و ماندگاری طولانی مدت آن اشاره کرد که داشتن این ویژگی باعث برتری آن نسبت به سایر محلول های ضد عفونی کننده شده است. نت میانی رایحه کولونیا برگ درخت لیمو است که انرژی مضاعفی به شما می بخشد و نت های پایانی آن با خزه و مشک همراه است و خاصیت آرامبخشی دارد.

مشخصات
ضد عفونی کننده قوی
مناسب دست و صورت و بدن
خوشبو کننده
رایحه لیمو
حاوی مواد کاملا طبیعی
ساخت کشور ترکیه
برندایوب صبری
درصد الکل70 درصد
حجم400 میلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...